این تکنیک تبلیغاتی چیزی جز خلــق یک ویژگی آگهی رایگان یا ویژگی هایی که بر میزان به رسمیت شناختن و ارزش داستانی کمپین شما می افزاید، نیست.کاراکتر شما می تواند به ایفای نقشی آگهی رایگان بپردازد مثال نقش یک روانپزشک را بازی کند یا ممکن است در قالب یک شخصیت کارتونی ایفای نقش کند. مثال یک دلفین آگهی رایگان یا گربه باشد.شما در خلق و ایجاد یک کاراکتر و تعریف نقشی که او در تبلیغات ایفا میکند، کامال آزاد هستید.نکته ی خلاقانه: علیر آگهی رایگان غم آن که «کاراکتر برند» باید نشانگر شخصیت و دیگر جوانب برند باشد، یک شخصیت خلق شده دارای چنین ویژگی نیســت. از آگهی رایگان این رو بهتر است ریســک کنید و کاراکتری را برگزینید که خارج از شخصیت برند باشد.برخی از به یاد آگهی رایگان ماندنی ترین کمپین های آگهی رایگان تبلیغاتی جهان بر اساس کاراکترهای خلق شده ساخته شده اند. و بسیاری از بهترین آن کاراکترها، شــخصیت، ارزشها و ظاهر برند را منعکس نمی کنند.کاراکتر شــما همانند یک فیلم یا کتاب خوب باید جالب باشد: متفاوت و پیشبینی نشده با شخصیت و رفتار جذاب و نقطه نظرات به تفصیل شرح داده شده.این کاراکترهای متمایز از کاراکترهای رایج، نظر مخاطب را به خود معطوف خواهند کرد چون آنها با خرق عادت، خود را از دیگران برجسته می سازند.
از تشبیه و استعاره استفاده کنیدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 1
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی